קושימומחה
מוכן ב75 שעות
מנות8
ציון בריאות8
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק מלון חורף

מרק מלון חורף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מרק מלון החורף. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 214 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מים, אבטיח חורף טריז, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב טריז סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי ליים קפוא כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 75 שעות. מתכונים דומים: מרק מלון חורף, מרק מלון חורף, ו מתכון מרק מלון חורף.

הוראות

1
לשטוף את העוף מבפנים ומבחוץ, ואז דברים חלל עם בצל ירוק, בשר חזיר, וג ' ינג ' ר. מביאים מים עם עוף ומלח לרתיחה בסיר עמוק 7-8 ליטר או פסטה, ולאחר מכן להפחית את החום ולבשל ברתיחה חשופה, חשופה, ברפרוף את הקצף מדי פעם, 3 שעות. 3
מרכיבים שתצטרך
2
הסר ולהשליך עוף, ואז לשפוך מרק דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו לעמוד 5 דקות. דלג על שומן. (יהיו לכם בין 10 ל-12 כוסות מרק וצריכים רק 9 כוסות למרק זה; השארית עבור שרימפס שעועית שחורה עם ברוקולי סיני או לשימוש אחר.)
מרכיבים שתצטרך
1
להביא 2 מרק כוסות לרתיחה בסיר כבד 1 ליטר, ולאחר מכן להוסיף צדפות מיובשות ולהסיר מן החום. להשרות, מכוסה, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
החזרת תערובת צדפה לחום נמוך ומבשל, חשוף, עד צדפות רכות וחיוורות, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מחום וקריר בנוזל בישול.
4
מעבירים צדפות בכפית מחוררת לקערה, תוך שמירה על נוזל בישול. לגרוס צדפות לתוך" חוטים " עם מזלג או האצבעות שלך, להשליך רצועה קשה מצד כל צד של צד אם מצורף. להביא מרק 7 כוסות הנותרים לרתיחה בסיר מנוקה 7-8 ליטר עם צדפות ונוזל בישול שמור.
מרכיבים שתצטרך
5
מנותקת ומשליכה קליפת מלון חורפי.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר וזרוק זרעים, ואז לחתוך מלון לקוביות 1/3 אינץ ' (כ 5 כוסות).
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים למרק ומבשלים בעדינות, חשוף, עד מלון הוא שקוף, 20 עד 30 דקות. 3stir בשר חזיר, זנגביל, בצל ירוק, ומלח לטעום רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1
* מרק יכול להיעשות 5 ימים קדימה מקורר לחלוטין, חשוף, ואז מקורר, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר כל שומן מוצק לפני השימוש.* מרק, ללא תוספת סופית של בשר חזיר, זנגביל, בצל ירוק, ניתן לעשות 3 ימים קדימה מקורר לחלוטין, חשוף, ואז מקורר, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך