קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

מרק מלפפונים תאילנדי

מרק מלפפונים תאילנדי
אם יש לך בערך 45 דקות לבלות במטבח, מרק מלפפון תאילנדי חריף עשוי להיות מדהים ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 75 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר אסיאתי. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם מיץ לימון, מלפפונים, בצל ירוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 44%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט מלפפונים חריף, סלסה מלפפון זסטי, ו סלט תירס ומלפפון.

הוראות

1
מחממים שמן צמחי בסיר מרק על אש בינונית; מבשלים ומערבבים מלפפונים עד לריכוך, כ -5 דקות. מבשלים ומערבבים בצל ירוק עם מלפפונים עד שהבצל הירוק מתרכך, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
בצל ירוקבצל ירוק
מלפפוןמלפפון
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
יוצקים מרק עוף ומיץ לימון. מערבבים סוכר ומביאים מרק לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
מיץ לימוןמיץ לימון
סוכרסוכר
מרקמרק
3
מנמיכים את האש לנמוכה, מכסים מרק ומבשלים עד שהירקות רכים, כ -20 דקות. מתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
מרקמרק

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' רוז ברזיל ברוט בקבוק מסנוור. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.