קושיקשה
מוכן ב36 דק.
מנות30
ציון בריאות35
מגזין

מרק סלמון

מרק סלמון
מרק סלמון יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. והוא יספק כ 30 מנות. מנה אחת מכילה 38 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. 250 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו סלרי, גזר, פילה סלמון מעורבב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 36 דקות. נסו מרק סלמון עם ביצי סלמון, שמיר ותפוחי אדמה, מרק סלמון, ו מרק סלמון (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרח כרובית קפוא, מופשר וקצוץ גספרח כרובית קפוא, מופשר וקצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצה או בצל ירוק, או 1 1/2 עירית מיובשת Tbspsעירית טרייה קצוצה או בצל ירוק, או 1 1/2 עירית מיובשת Tbsps596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר טרי קצוץ, או 2 כפית טרגון מיובששמיר טרי קצוץ, או 2 כפית טרגון מיובש9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן30ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טרי לפי הטעםפלפל טחון טרי לפי הטעם3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתיתי פירה מיידיים (ראה הערה), או 2 כוסות שאריות פירהפתיתי פירה מיידיים (ראה הערה), או 2 כוסות שאריות פירה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון עור, רצוי wild-נתפס (ראה הערה וקצה)פילה סלמון עור, רצוי wild-נתפס (ראה הערה וקצה)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.