קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

מרק סרטנים בחמאה

מרק סרטנים בחמאה
מרק סרטנים בחמאה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וכל 30 דיאט. אם יש לך חלב חמאה, תפוחי אדמה זהב יוקון, מלפפון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חלב חמאה דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Meyer Lemon Pound Cake כקינוח. עם כפית ציון 77% המנה הזאת די טובה. נסו מרק סרטנים, מרק סרטנים, ו מרק סרטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשפשף תפוחי אדמה לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
2
במחבת 4-5 ליטר מעל חום גבוה, לשלב תפוחי אדמה, גזר, ומרק. מכסים, מביאים לרתיחה, ומבשלים עד תפוחי אדמה וגזר רכים כאשר פירסינג, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בינתיים, להסיר כל פיסות פגז מן הסרטן.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
4
מוסיפים חלב חמאה למחבת ומערבבים עד חם, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים סרטן, מערבבים בעדינות, ומרק מצקת לקערות רחבות.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
6
מוסיפים מלפפון באופן שווה לחלקים. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מלפפוןמלפפון

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.