קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות45
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף מולגטוני

מרק עוף מולגטוני
מרק עוף מולגטוני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 51 גר' של חלבון, 53 גרם של שומן, וסך הכל 894 קלוריות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. 62 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם זנגביל, ירכיים עוף, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. מתכונים דומים: מרק עוף מולגטוני, מרק עוף מולגטוני, ו מרק מוליגטוני (עוף ).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני-גבוה. עונה את הירכיים עוף וdrumsticksand חום אותם מכל הצדדים. לאחר השחמה, להעביר אותם קערה. להנמיך את החום ולהוסיף את צ ' ילה, זנגביל, שום ושאלוט למחבת. מבשלים עד מתרכך ארומטי, ערבוב מדי פעם. מערבבים את התבלינים ואת האפונה המפוצלת ומחזירים את העוף למחבת.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את המניה ומתבלים במלח. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן לכסות ומבשלים במשך 45 דקות עד האפונה המפוצלת הם מכרז ועוף הוא הפרדת העצם. תערבבי את המרק כדי לוודא שהאפונים המפוצלים לא נדבקים.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר חתיכות עוף ולהעביר ללוח או צלחת.לגרוס את הבשר, להשליך את עורות ועצמות. להחזיר את העוף למרק, להוסיף את חלב הקוקוס ולהביא לרתיחה. מתבלים בטעם עם מיץ לימון ועוד מלח.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים בקערות חמות זרועים כוסברה, בצל ירוק, צ ' ילה ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך