קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות11
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק פיצה פפרוני

מרק פיצה פפרוני
מרק פיצה פפרוני דורש מסביב 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 461 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר עבור סתיו. גשו לסופר וקנו פפרוני, מוצרלה, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מרק עגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות מרק עגבניות עם חמאה מוקה כקינוח. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. מתכונים דומים: מרק פיצה פפרוני, Mix And Match Mama: Dinner Tonight: פפרוני פיצה מרק, ו פיצה פפרוני עם קציץ פיצה חום.

הוראות

1
מחממים את המטגן.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
שים את מרק העגבניות, המים והשום בסיר גדול ולהביא אותו לרתיחה על חום גבוה. כאשר הוא רותח, מוסיפים את המקרוני, בצל ירוק, אורגנו, פפרוני ומערבבים היטב. כאשר המקרוני מבושל, על 6 עד 8 דקות, לשפוך את המרק לתוך קערות בטוח תנור. למעלה כל אחד עם מוצרלה 1/4 כוס ו צ ' דר 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מרק עגבניותמרק עגבניות
מוצרלהמוצרלה
פפרוניפפרוני
מקרונימקרוני
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
אורגנואורגנו
שוםשום
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
סירסיר
3
מפזרים על כמה אורגנו ולשים תחת המטגן עד הגבינה מבעבעת משחימים קלות, על 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
4
לחלופין, אתה יכול לשרת את המרק כיכר קטנה עגולה, פריך של לחם.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
מרקמרק
5
חותכים את החלק העליון את הלחם וגורף את הקרביים. ממלאים במרק, למעלה עם הגבינות, ומטגנים לפי הכיוונים לעיל.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
מרקמרק

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.