קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות1
ציון בריאות100
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק פירות ים תאילנדי מהיר Ii

מרק פירות ים תאילנדי מהיר Ii
מרק פירות ים תאילנדי מהיר Ii עשוי להיות רק אסיה מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 684 קלוריות, 78 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 22 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו פטריות כפתורים, גרידת ליים, עלי כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 83%. מתכונים דומים: מרק פירות ים תאילנדי מהיר Ii, מהיר אדום תאילנדי קארי מרק אטריות, ו מרק אטריות עוף תאילנדי מהיר.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות כפתור פרוסותפטריות כפתור פרוסות1גדולגזר, מגורדגזר, מגורד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה, קצוציםעלי כוסברה, קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)haddock או פילה בקלה, לחתוך 2 haddock או פילה בקלה, לחתוך 2 " נתחים11 קילו קישואים,ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1מיץ סחוט טרי של סידמיץ סחוט טרי של סיד2smalls(2(2") חתיכות lemongrass (מתחתית הגבעול), מרוסק1גרידה טרי של סידגרידה טרי של סיד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן11 קילו קישואים,רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן1פלפל אדום, ג'וליאןפלפל אדום, ג'וליאן1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום3בצל ירוק, פרוס דק באלכסוןבצל ירוק, פרוס דק באלכסון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

Gewurztraminer, Chenin Blanc, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות אלנה Walch Kastelaz Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
אלנה Walch Kastelaz Gewurztraminer
אלנה Walch Kastelaz Gewurztraminer
Gewürztraminer "Kastelaz" הוא צבע צהוב זהב בשלים, שופע. זר הפרחים שלה הוא אינטנסיבי, שובה לב ומורכב מאוד עם ניחוחות של ורדים וליצ ' ים, כמו גם פירות יבשים, עם הערות מתובל של קינמון וציפורן ונגיעה של דבש ברקע. היין משכנע ומורכב בדיוק כמו בפה: עגול ומלא, קומפקטי וקרם עם רעננות הרמונית ומבנה, כמו גם גימור ארומטי. יין עם עידון ואופי.