קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות12
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק צלעות חזיר

מרק צלעות חזיר
מרק צלעות חזיר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 157 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. אם יש לך עלה דפנה, פפריקה, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש בתפוחי האדמה תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם לחמניות בטטות כמו קינוח. מתכון זה אהוב על 44 אוכלים וטבחים. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 65%. ציון זה מוצק. נסו מרק ירקות צלע חזיר מטוגן של סבתא נילי, תבשיל צלעות חזיר, ו צלע חזיר שובבה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים צלעות חזיר, פפריקה, אורגנו, אבקת שום, מלח, פלפל, אבקת צ ' ילי, עלה דפנה, מרק עוף, מים ורוטב סויה בסיר ציר גדול. מביאים לרתיחה, מכוסה, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני נמוך ולתת מבשלים במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
אבקת שוםאבקת שום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
צלעות חזירצלעות חזיר
רוטב סויהרוטב סויה
עלי דפנהעלי דפנה
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוציאים את צלעות החזיר ומניחים בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
3
מקציפים 3/4 כוס מנוזל הבישול עם הקמח; מניחים בצד. כאשר צלעות חזיר הם מגניב להסיר ולזרוק כל עצמות או שומן. קוצצים או קורצים את הבשר לחתיכות בגודל ביס.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מוסיפים לסיר את תפוח האדמה, הברוקולי, הגזר, הבצל, הסלרי והחזיר המבושל. מביאים את התערובת לרתיחה, מערבבים פנימה את תערובת הקמח. מנמיכים את האש ומבשלים במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
חזיר מבושלחזיר מבושל
ברוקוליברוקולי
גזרגזר
סלריסלרי
תפוח אדמהתפוח אדמה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוציאים את עלה הדפנה ומועכים בעדינות את תפוחי האדמה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
תפוח אדמהתפוח אדמה

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר עם עצם בפניםצלעות חזיר עם עצם בפנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקברוקולי קצוץברוקולי קצוץ1גזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות2ביוןסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי3תפוחי אדמה, לחתוך לחתיכות קטנותתפוחי אדמה, לחתוך לחתיכות קטנות1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. רוז הזכוכית של פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שושנת כוס הים של פינו נואר
שושנת כוס הים של פינו נואר
השתקפות יפה של טרואר החוף הבתולי של מחוז מונטריי, הרוז המרופד נפתח עם תותי בר ריחניים ועלי ורדים מיובשים על האף. טעמים של דובדבן עסיסי ופטל בשלים מאוזנים על ידי חומציות מרעננת וגימור פריך ונקי. יין תוסס זה הוא שותף תפריט מגוון, זיווג יוצא דופן עם פרושוטו ומלון או עוגות סרטנים עם איולי פיקנטי.