קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

מרק קיץ

מרק קיץ
מרק קיץ הוא מתכון ללא גלוטן עם 12 מנות. מנה אחת מכילה 120 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -4 גרם שומן . תמורת 45 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בצל ירוק, מיץ v8 חריף, סוכר ועגבניות. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה מושלם עבור הרביעי ביולי . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 44% , שהוא מוצק. נסו מרק בקיץ , מרק דלעת קיץ ומרק מינסטרון קיץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את כל המרכיבים. מכסים ומעבירים למקרר לשעתיים לפחות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Domaine Carneros Brut עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-27 דולר לבקבוק.
דומיין קרנרוס ברוט
דומיין קרנרוס ברוט
בציר המתוארך בכל שנה, Domaine Carneros Brut Cuvée מייצג את מיטב הפינו נואר והשרדונה של קרנרוס שיוצרו ליין מבעבע קלאסי. הכינוי הוא 100% קרנרוס. הברוט התיישן בבקבוק במשך שלוש שנים לפני השחרור. זה ימשיך לפתח עומק ומורכבות נוספים ככל שהוא יתבגר. לקוויה זו ניחוחות של פרחי אחו, אגסים וקליפת הדרים משופרים עם תווים של טוסט, וניל ותבלינים. היין בנוי בצורה אלגנטית, עשיר, עגול ובעל טעם עם גימור קרמי ארוך המהווה את סימן ההיכר של יינות דומיין קרנרוס. מוגש יפה עם גבינות שמנת כפולות או משולשות, הוא גם מתאים במיוחד עם צדפות, רכיכות, דגים, עופות, מטבח אסיאתי וקליפורניה.