קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

מרק שעועית איטלקית

מרק שעועית איטלקית
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית צמחונית? מרק שעועית איטלקי יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 331 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם פלפל, עגבניות משומר, מרק עוףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה מצוין. נסו מרק שעועית איטלקית, מרק פסטאן ושעועית איטלקי, ו מרק עוף ושעועית איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור הולנדי מצופה ספריי בישול על חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים פלפל ובצל; מבשלים 8 דקות או עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
3
הוסף שעועית הנותרים 3 מרכיבים. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון