קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

מרק שעועית מתובלן

מרק שעועית מתובלן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל Gumbo שעועית Zesty. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 316 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הקראולית הזו. אם יש לך רוטב חום גן, תירס כל הקרנל, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: Zesty שעועית מטבל & צ'יפס, מטבל בשר ושעועית פיקנטי, ו סלט שעועית אדזוקי מתובלן.

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים בצל קצוץ ו-7 המרכיבים הבאים( בצל קצוץ דרך שום), ומטוגנים 3 דקות. מערבבים את הרוטב החום בגינה ואת 4 המרכיבים הבאים (רוטב דרך עגבניות קצוצות), ומביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 20 דקות. מערבבים בצל ירוק קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה ללא מלח, מנוקזתשעועית שחורה ללא מלח, מנוקזת411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, לא מצוחצחים וקצוציםעגבניות שלמות, לא מצוחצחים וקצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגיר חםאורז מבושל ארוך גרגיר חם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס כל הקרנל קפוא, מופשרתירס כל הקרנל קפוא, מופשר1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש11 קילו קישואים,אבקת פילאבקת פיל2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב גן חוםרוטב גן חום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה טרי או קפוא פרוסבמיה טרי או קפוא פרוס2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Forjas del Salnes Leiranan Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
Forjas del Salnes Leirana Albarino
Forjas del Salnes Leirana Albarino
צהוב חיוור עם גוון ירוק. בהיר וחריף התמקד האף, מציג נוקב מאייר לימון, יערה, כינין, וריחות מינרליים, יחד עם רמז של זנגביל ברקע. יבש, מתוח וקל על רגליו, המציע אינטנסיבי, מינרלים שילב פירות הדר ו פרדס טעמים שאינם מראים משקל עודף. סוגר על פתק חריף, מציג התמדה חזקה, פרחוני צירים.