קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

מרק שרימפס דל שומן

מרק שרימפס דל שומן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו חמין שרימפס דל שומן. מנה אחת מכילה 183 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. אם יש לכם בצל ירוק, קמח, שרימפס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרק צדפות דל שומן, חמין שרימפס כפרי נמוך, ו מאפינס עוגת גזר דלי שומן (שאין להם טעם דל שומן!).

הוראות

1
בסיר גדול מביאים לרתיחה את תפוחי האדמה, המרק, הסלרי, הבצל והפלפל האדום. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 13-15 דקות או עד שהירקות רכים. מערבבים חלב. מועכים בעדינות ירקות בעזרת מועך תפוחי אדמה ומשאירים כמה נתחי תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
שלב קמח וחלב אידוי עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים בהדרגה לתערובת תפוחי אדמה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מערבבים פנימה את שאר החומרים. חוזרים לרתיחה. מבשלים ומערבבים 2-3 דקות או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מנזר פרימארק סוביניון בלאן. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
מנזר פרימרק סוביניון בלאן
מנזר פרימרק סוביניון בלאן
סוביניון בלאן 2008 יפה עם צבע קש ירקרק בהיר. הארומה הראשונית היא אפרסק לבן, עם עשב לימון, תפוז מנדרינה עדיןותבלין אלון קל. הטעם מבטא מינרליות המחמיאה לרכיבי פרי הדר, מלון ירוק, עשב לימון ותפוז מנדרינה.