קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות18
ציון בריאות5
מגזין

מרק תירס ונקניקים

מרק תירס ונקניקים
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 34%, המנה הזו לא כל כך סופר. מתכונים דומים: מרק תירס נקניקיות סתיו, נקניקיית קייג'ון מתובלת ומרק תירס, ו נקניק קל בגריל, פלפל ותירס ארוחת ערב (או להחליף תפוחי אדמה לתירס!).

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום מרק, מטגנים בצל, פלפלים וסלרי בחמאה עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים נקניק ושום; מבשלים 8-10 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
3
מערבבים פנימה את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; ומבשלים, חשף, במשך שעה 1, תוך ערבוב מדי פעם. זרוק עלי דפנה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות בודגאס נברן דמה קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.