קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

מתאבן אפונה Snap סוכר אסיאתי

מתאבן אפונה Snap סוכר אסיאתי
מתאבן פצפוצי סוכר אסיאתי עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 179 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו אפונים מסוכרים, שמן צ'ילי, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. וזה טוב. נסו סוכר Snap Pean ואטריות Soba גזר, אסיה סוכר Snap אפונה, ו אסיה אפונה הצמד סוכר וכרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מראש את תנור broiler, ולהעביר מתלה תנור לתוך המיקום העליון.
2
מניחים את האפונה הצמד על תבנית אפייה, טפטוף עם שמן זית לזרוק מעיל.
מרכיבים שתצטרך
3
מורחים את האפונה הצמד לתוך שכבה אחת.
מרכיבים שתצטרך
4
לטגן את האפונה הצמד בתנור שחומם מראש עד למכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
בינתיים, מערבבים יחד את רוטב הסויה, שמן שומשום, שמן צ ' ילי, סוכר חום, זרעי שומשום בקערה גדולה. כאשר האפונה הצמד לצאת מהתנור, לזרוק אותם מיד עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.