קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

מתכון ריזוטו פירות ים

מתכון ריזוטו פירות ים
מתכון ריזוטו פירות ים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 696 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אפונה, בצל, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. 50 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. נסו מתכון ריזוטו כרובית (ריזוטו Ai Cavolfiori), ריזוטו פירות ים, ו ריזוטו פירות ים (מתכונים דומים).

מרכיבים

4פילהפילה אנשובי, קצוץ דקפילה אנשובי, קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניקה קלמרי, לחתוך לטבעות 1/2 אינץ ' אבל זרועות שמאל שלםניקה קלמרי, לחתוך לטבעות 1/2 אינץ ' אבל זרועות שמאל שלם2בצל צהוב בינוני, קצוץליטרים של דגים, מרק דגים דל נתרן, או מיץ צדפותליטרים של דגים, מרק דגים דל נתרן, או מיץ צדפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1nullמיץ לימון, בתוספת יותר לפי הצורךמיץ לימון, בתוספת יותר לפי הצורך6ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1( חצילים)גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית, ועוד לטפטוףשמן זית, ועוד לטפטוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוצים בגסותעלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוצים בגסות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה, מופשרתאפונה קפואה, מופשרת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארבוריו או אורז קרנרוליארבוריו או אורז קרנרולי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (כ -20), קלופים ו deveined, פגזים שמוריםשרימפס (כ -20), קלופים ו deveined, פגזים שמורים6ריבס, קצוץ טרי או קפוא2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1( חצילים)בצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי Caposaldo עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.