קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

נאצ'וס טעון בסיסים

נאצ'וס טעון בסיסים
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים ללא גלוטן ולקטו אובו לרפרטואר שלך, Bases Loaded Nachos עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. תמורת 85 סנט למנה, מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 321 קלוריות, 8 גרם חלבון ו-17 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. זהו מתכון זול מאוד לחובבי האוכל המקסיקני. 33 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. זה עובד היטב בתור מתאמנות. אם יש לכם חסה, גבינת צ'דר, עגבנייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 38%. הציון הזה לא כל כך מרהיב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם נאצ'וס טעון, נאצ'וס טעון ונאצ'וס טעון.

הוראות

1
מורחים שעועית מחודשת על צ'יפס טורטייה, בערך 1 כפית על כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
בצק פיצה מוכן, בטמפרטורת החדר, קרוע לחתיכותבצק פיצה מוכן, בטמפרטורת החדר, קרוע לחתיכות
2
מניחים על צלחת הגשה.
3
מפזרים את החסה, הגבינה, העגבנייה והזיתים. למעלה עם כף שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
לחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובהלחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובה
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
3 כפות גבינת ג'ק פלפל גרוס3 כפות גבינת ג'ק פלפל גרוס
חסה ואבוקדוחסה ואבוקדו
תערובת לחם לכל מטרהתערובת לחם לכל מטרה

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, ריזלינג, ורוד נוצץ

נאצ'וס עובד ממש טוב עם פינו נואר, יין מבעבע וריזלינג. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. רוזה Poema Cava Brut עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Poema Cava Brut Rose
Poema Cava Brut Rose
היין מציג ניחוחות וטעמים האופייניים לטרפט, עם תווים רעננים ואלגנטיים של תות, פטל ועלי כותרת של ורדים. חומציות מאוזנת שומרת על היין קל ורענן. התאמה נהדרת עם נקניקים, ברביקיו, ציד קטן ודגים מעושנים קלות.100% Trepat