קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות16
ציון בריאות5
מגזין

נאצ'וס עוף אפוי

נאצ'וס עוף אפוי
נאצ'וס עוף אפוי הוא מתכון ללא גלוטן עם 16 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 19 גרם חלבון , 22 גרם שומן , ובסך הכל 435 קלוריות . , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמזנון במחיר סביר. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . אם יש לכם שמנת, מלח, פלפלי ג'לפנו כבושים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 42% . נסו נאצ'וס תפוחי אדמה אפוי טעון , נאצ'וס טעון אפוי ונאצ'וס אפוי עם בטטות צלויות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה, מטגנים פלפלים ב-1-1/2 כפיות שמן במשך 3 דקות או עד שהם רכים; להעביר לקערה קטנה. באותה מחבת מטגנים את השעועית, השום, האורגנו והכמון בשמן הנותר במשך 3 דקות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בינתיים מערבבים את העוף, מיץ הליים, המלח והפלפל. ב-13 אינץ' משומן. x 9 אינץ'. תבנית אפייה, שכבה מחצית מצ'יפס הטורטייה, תערובת פלפלים, תערובת שעועית, עוף, גבינה, בצל וכוסברה. חזור על שכבות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
אופים, ללא כיסוי, ב-350 מעלות למשך 15-20 דקות או עד שהם מתחממים.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
מגישים עם שמנת חמוצה וג'לפנוס כבוש אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
סלסה עגבניות-צ'יפוטלהסלסה עגבניות-צ'יפוטלה
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית שחורה, שטוף סחוטיכול שעועית שחורה, שטוף סחוט31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק8אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1( חצילים)פלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.diced pickled jalapeno peppers, optionaldiced pickled jalapeno peppers, optional51 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 תות, קלוף1 תות, קלוף11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ג'ק גבינה, מגוררפלפל ג'ק גבינה, מגורר21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפל אדום מתוק, חתוך לקוביותפלפל אדום מתוק, חתוך לקוביות532אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף צלוי מגוררעוף צלוי מגורר01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת חמוצהשמנת חמוצה8636 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, ריזלינג, ורוד נוצץ

נאצ'וס עובד ממש טוב עם פינו נואר, יין מבעבע וריזלינג. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir
MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir
MacMurray Ranch 2012 Russian River Valley Pinot Noir נפתח עם ניחוחות של לבנדר ובונסברי שמפנים את מקומם לטעמים של דובדבן כהה ורימון. ליין המשגע הזה יש תחושה משיי בפה, ממוסגר על ידי רמזים עדינים של עץ אלון מיישון החבית.