קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

נאצ'וס אולגה

נאצ'וס אולגה
נאצ'וס אולגה דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 646 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו מתאבן. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זה מובא לכם על ידי מרהיב טעים. אם יש לכם שמנת, בצל, גוגל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. עם כפית ציון של 84% המנה הזו יוצאת מן הכלל. אולגה לחם, מרק איכרים (כמו אולגה), ו מחבת נאצ'וס ארוחת בוקר מ' נאצ'וס האולטימטיבי דומים מאוד למתכון זה.

מרכיבים

1חבורה2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית1קומץ קטןכוסברה, טחון דקכוסברה, טחון דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואגרבלקס מקסיקניגרבלקס מקסיקני1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלפיניו כבושים, טחוןחלפיניו כבושים, טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלסה שמנת חמוצה מקסיקניתסלסה שמנת חמוצה מקסיקנית506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיני מיני " בקבוק טקילה0בצל אדום, טחוןבצל אדום, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון טרי לחתוך בשני חלקים שוויםפילה סלמון טרי לחתוך בשני חלקים שווים11 קילו קישואים,בכל טוטופו מניחים סלסה שמנת חמוצה, למעלה עם נתח או שניים של גרבלקס, ומקשטים עם קצת נוסף של חלפיניו כבושים או טריים. מגישים מידבכל טוטופו מניחים סלסה שמנת חמוצה, למעלה עם נתח או שניים של גרבלקס, ומקשטים עם קצת נוסף של חלפיניו כבושים או טריים. מגישים מיד4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)יבלות פלפל ו 1 t. זרעי כוסברה, סדוק בצפיפות במרגמה ועלייבלות פלפל ו 1 t. זרעי כוסברה, סדוק בצפיפות במרגמה ועלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4ריבס, קצוץ טרי או קפואGoogleGoogle4ריבס, קצוץ טרי או קפואכמו טעינהכמו טעינה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמערבבים היטבמערבבים היטב4ריבס, קצוץ טרי או קפואנאצ'וס אולגהנאצ'וס אולגה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשיר הנושא של אולגה הוא שיר הנושא של אולגה הוא " Todos Queremos Ver A Olga "(כולם רוצים לראות אולגה) — יהיה לך אותם belting את " Todos Queremos Ver Nachos אולגה!"בתוך זמן קצר4ריבס, קצוץ טרי או קפואהמטבח המיוחד של השנה שלנו אורח כריסטי וגה מן Casa Vega המפורסם בהשתתפות על מרפרף הוא למעשה חבר של אולגההמטבח המיוחד של השנה שלנו אורח כריסטי וגה מן Casa Vega המפורסם בהשתתפות על מרפרף הוא למעשה חבר של אולגה4ריבס, קצוץ טרי או קפואPinterestPinterest4ריבס, קצוץ טרי או קפואהדפס הודעה זוהדפס הודעה זו4ריבס, קצוץ טרי או קפואקשורקשור4ריבס, קצוץ טרי או קפואטוטופוסטוטופוס

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות אדלשיים פינו נואר (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.