קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

נקניק וגבינה סופלה

נקניק וגבינה סופלה
סופלה נקניק וגבינה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון, 29 גרם שומן, ובסך הכל 351 קלוריות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. אם יש לך נקניק חזיר בתפזורת, חלב, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 27%, וזה לא כל כך גדול. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם סופל בייקון ונקניק, ספסטי נקניק סופלה, ו נקניק ביצה סופלה.

הוראות

1
במחבת קטנה מבשלים נקניק על אש בינונית עד שהיא כבר לא ורודה; מסננים ומניחים בצד. בסיר גדול ממיסים חמאה על אש בינונית. מערבבים קמח ומלח; מערבבים בהדרגה חלב. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מנמיכים את האש; מערבבים גבינה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
חמאהחמאה
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
מסירים מהאש. מערבבים כמות קטנה של תערובת חמה לתוך החלמונים; להחזיר את כל למחבת, תוך ערבוב מתמיד. מערבבים פנימה את הנקניקיה. בקערה קטנה מקציפים חלבונים במהירות גבוהה עד שנוצרות פסגות נוקשות. מקפלים לתערובת גבינת נקניק.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
חלמון ביצהחלמון ביצה
נקניקנקניק
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
3
העברה ל-2 קילו לא משומן. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מניחים בתבנית אפייה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
הוסף 1 פנימה. של מים חמים למחבת גדולה יותר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
אופים, ללא כיסוי, ב-325 ניתנים לזיהוי למשך 45-50 דקות או עד שסכין המוחדרת ליד המרכז יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין

יין מומלץ: שמפניה, בורדו, בורדו לבן

שמפניה, בורדו ובורגונדי לבן הם הבחירות המובילות שלי לסופלה. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעתים רחוקות אתה משתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, תוכל לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמפניה פרייה-ג ' ואט נויט בלאנש. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 72 דולר.
פרייה-ג ' ואט נויט בלאנש שמפניה
פרייה-ג ' ואט נויט בלאנש שמפניה
הטעם המתוק יותר, בשילוב עם תחושת הפה המעוגלת והחלקה, מעניקים ליין גוף מלא ועושר שהופך את פרייר-ג 'ו צ' סטדט נויט בלאנש לשמפניה המושלמת להעיר את החושים.פרייר-ג 'ו גידט נויט בלאנש הוא תערובת יוצאת דופן שאינה וינטג' של 20% שרדונה, 40% פינו נואר ו -40% פינו מיונייר, ממותק לפי הטעם במינון של 20 גרם/ליטר של סוכר קנים ליצירת סגנון חושני.לבקבוק פרייר-ג 'ו צ' ינגט נויט בלאנש מראה ייחודי הכולל קווים דקורטיביים מעוקלים, עיצוב ירוק כהה נוצץ עכשווי ופרשנות מחודשת של הכלנית האיקונית, שנוצרה על ידי אמיל גאל זינק בשנת 1902.