קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

נקניק מסוכר (Teriyaki של האיש המסכן)

נקניק מסוכר (Teriyaki של האיש המסכן)
נקניק מסוכר (טריאקי של האיש המסכן) הוא חלב חינם מנה צדדית. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 258 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח היפני. אם יש לך מלח, רוטב סויה, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: טריאקי טוסט סלסה אננס עם Jalapenos מסוכר ובייקון, שרימפס בגריל טריאקי וטאקו אננס עם חלפיניו מסוכרים ובייקון, ו וידוי # 67: מכור אגוזי מלך מסוכרים, המבקשים עזרה... משמש ולחם אגוז מסוכר.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.