קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

סטייק פלנק טריאקי

סטייק פלנק טריאקי
סטייק טריאקי פלנק עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכוני המנה העיקרית שלך. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא מוצרי חלב ושלם 30 מכיל 237 קלוריות , 27 גרם חלבון ו -10 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 6. המתכון הזה של Taste of Home דורש אבקת חמישה תבלינים, שמן שומשום, רוטב טריאקי ושיני שום. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח היפני. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד ליום האהבה . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 41% . הציון הזה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סטייק טריאקי פלנק , סטייק פלנק עם מרינדת טריאקי וסטייק טריאקי פלנק בקר בגריל .

הוראות

1
להבקיע את פני הסטייק בחיתוכים אלכסוניים רדודים, ויוצרים צורות יהלומים. בקערה קטנה מערבבים את רוטב הטריאקי, השמן, הג'ינג'ר, השום, אבקת חמשת התבלינים והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
1 1/2 כוסות קמח לכל מטרה, בתוספת תוספת ללישה1 1/2 כוסות קמח לכל מטרה, בתוספת תוספת ללישה
2
יוצקים 2/3 כוס מרינדה לתוך שקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים את הסטייק והבצל הירוק. אטום שקית והפוך למעיל; מקררים לפחות 8 שעות או לילה. מכסים ומקררים את שאר המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
חבילה אחת (16 אונקיות) ירקות תבשיל קפואים, מופשריםחבילה אחת (16 אונקיות) ירקות תבשיל קפואים, מופשרים
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. גריל סטייק, מכוסה, על אש בינונית-חמה או לצלות 4 אינץ' מהאש במשך 5-6 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה (עבור מדיום-רייר, מדחום בשר צריך לקרוא 145°; בינוני, 160° ; עשוי היטב, 170°), מברישים מדי פעם במרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פלנק סטייק בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, נתחי בקר רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מרימאר אסטייט דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-48 דולר.
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
זהו יין ליישון, אך מקסים לשתייה כעת. האף המורכב מציג ניחוחות של פטל שחור, שימור שזיפים ואלגום. החך, הרחב והחלק, מראה איזון מושלם בין הפרי האטרקטיבי לאלון האלגנטי. החומציות התוססת נושאת את היין עד הסוף ומבטיחה את פוטנציאל ההתיישנות הארוך של היין המפואר הזה.