קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות12
מגזין

נקניק מעושן ושעועית אדומה

נקניק מעושן ושעועית אדומה
נקניק מעושן ושעועית אדומה דורש על 4 שעות ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 12 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 512 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מלח, רוטב פלפל, אורז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. . נסו שעועית אפויה עם נקניק מעושן, נקניק מעושן צלוי ושעועית לימה, ו שעועית אדומה ואורז עם נקניק הודו מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 6 ליטר או תנור איטי גדול יותר, לשלב את נקניק מעושן, שעועית, בצל, שום, אורז ומים. מתבלים עם תיבול Cajun, רוטב פלפל חריף, מלח עלה דפנה. כיסוי ולהגדיר על גבוה. ברגע שהוא מקבל מחומם דרך, מערבבים להפיץ הכל באופן שווה. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6 שעות או על גבוה במשך 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות
נקניק מעושןנקניק מעושן
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
כליהכליה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים