קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נקניקיות ופירה

נקניקיות ופירה
צריך מנות ראשונות ללא גלוטן? נקניקיות ופירה יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2747 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %76 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן Foodista דורש זרעי שמיר, מניות עוף, חרדל, תפוחי אדמה russet. זמן הכנת המתכון כ כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 84%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: נקניקיות טבעוניות ומחית פחמימות נמוכה! (Bangers & Mash), נקניקיות ופירה, ו נקניקיות & מחית.

הוראות

1
מחממים התנור ל 180C.
2
מניחים את הנקניקיות והתפוחים יחד על תבנית אפייה רדודה ואופים במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להסיר את הקליפה מהתפוחים ולרסק שלוש הזמנה אחת לרוטב למטה.
מרכיבים שתצטרך
4
בסיר בינוני, מרתיחים את הלפתות במים כדי לכסות במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים, לחזור לאותו סיר, ומחית עד חלקה.
6
בסיר בינוני אחר, להביא את תפוחי האדמה לרתיחה במים, להוסיף 1/4tsp של המלח ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים, לחזור לאותו סיר ולמקם על חום נמוך מאוד, לכסות עם מגבת מטבח ולתת קיטור יבש במשך 15 דקות. מחית תפוחי אדמה מבושלים עם חלב חמאה, אגוז מוסקט, פלפל לבן ואת הנותרים 1/4tsp מלח עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
8
לרוטב הבצל החום, בעוד הנקניקיות ומחית מבשלים, מחממים את השמן במחבת גבוהה בצד על חום גבוה בינוני, מוסיפים את הבצל, שמיר, קימל וזרע חרדל ומבשלים, חשופים, 5 דקות בלי לערבב.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את התפוח הפרוס, מערבבים פעם אחת, מכסים ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
יוצקים את המניה והיין, ערבוב וגירוד כל שאריות המחבת לתוך הנוזל עד לתחתית המחבת הוא נקי לחלוטין, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
הסר מהחום, מערבבים את תרחיף arrowroot, לחזור לחום, ולהביא לרתיחה להתעבות, כ -30 שניות. מועכים את התפוח המאופה השמורה, מערבבים לתוך הרוטב, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
12
כדי לשרת מקום אחד כף כל אחד מחית תפוחי אדמה, תפוח ו rutabaga במרכז כל צלחת הגשה. פורסים כל נקניק לרבעים לאורכים. מצקת קצת רוטב בצד אחד של המחית ומעל הרוטב עם שלושה רבעים של נקניק. כף כמה אפונה בצד השני של המחית.
מרכיבים שתצטרך
13
מקשטים עם פטרוזיליה וכף של תערובת החרדל ליד הנקניק.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

3נמוך יותר שומן מעושן עוף-נקניקיות תפוחנמוך יותר שומן מעושן עוף-נקניקיות תפוח4תפוחים מתוקים, שלם, cored, לקלף ללא פגעתפוחים מתוקים, שלם, cored, לקלף ללא פגע41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרS Rutabagas, קלופים לרבעיםS Rutabagas, קלופים לרבעים4largesתפוחי אדמה Russet, קלופים לרבעיםתפוחי אדמה Russet, קלופים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)מלח ים טחון דקמלח ים טחון דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% שומן חמאה חלב1% שומן חמאה חלב0(יכול להיות או להרחיק)מוסקט מגורדמוסקט מגורד0(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחון טריפלפל לבן טחון טרי11 קילו קישואים,שמן זית בהיר עם קורטוב של שמן שומשום קלוישמן זית בהיר עם קורטוב של שמן שומשום קלוי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קלופים פרוסים דקבצל, קלופים פרוסים דק11 קילו קישואים,זרע שמירזרע שמיר11 קילו קישואים,Caraway seedCaraway seed11 קילו קישואים,זרעי חרדל צהובזרעי חרדל צהוב1תפוח מתוק, קלוף, cored, ופרוסתפוח מתוק, קלוף, cored, ופרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף דל נתרןציר עוף דל נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקללא אלכוהול יין אדום יבשללא אלכוהול יין אדום יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Arrowroot מעורבב עם 2tbsp דה אלכוהול, (slurry) אדוםArrowroot מעורבב עם 2tbsp דה אלכוהול, (slurry) אדום2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה4(יכול להיות או להרחיק)חרדל אנגלי יבש מעורבב עם 4tspחרדל אנגלי יבש מעורבב עם 4tsp