קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

נקניקיות קלויות וענבים

נקניקיות קלויות וענבים
אם יש לך נקניק, לחם ג'בטה, נקניק, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הענבים האדומים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. נסו נקניקיות קלויות עם ענבים אדומים, נקניקיות קלויות וענבים, ו נקניקיות קלויות וענבים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 500 מעלות.
3
Parboil נקניקיות במים כדי לכסות במשך 8 דקות כדי להיפטר מהם עודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
4
ממיסים את החמאה במחבת קלייה חסינת חום גדולה, מוסיפים את הענבים וזורקים למעיל. מעל חום גבוה בינוני להוסיף את היין. מערבבים עם כף עץ במשך כמה דקות עד היין מופחת בחצי.
מרכיבים שתצטרך
5
באמצעות מלקחיים, להעביר את הנקניקיות parboiled למחבת קלייה ולדחוף אותם למטה בענבים כך הנקניקיות לא חום מהר מדי. צולים בתנור, הופכים את הנקניקיות פעם אחת, עד שהענבים רכים והנקניקיות משחימות, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את מחבת הקלייה על גבי התנור על חום בינוני-גבוה ומוסיפים את חומץ בלסמי. לגרד את כל חתיכות השחמה על החלק התחתון של מחבת הצלייה, ולאפשר את החומץ ומיצים כדי להפחית עד שהם עבים וסירופיים. עם כפית מחוררת, להעביר את הנקניקיות והענבים למגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את הרוטב על נקניקיות וענבים ומגישים מיד, בליווי לחם טרי.
מרכיבים שתצטרך
8
מתכון זה סופק על ידי שפים מקצועיים כבר scaled למטה ממתכון בתפזורת המסופקת על ידי מסעדה. טבחים רשת מזון שפים לא בדקו את המתכון הזה, בפרופורציות שצוינו, ולכן, אנחנו לא יכולים לעשות כל ייצוג לגבי התוצאות.