קושיבינוני
מוכן ב23 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נקניקיית נקניקיות עם כיסוני תירס.

נקניקיית נקניקיות עם כיסוני תירס.
נקניקיית נקניקיות עם כיסוני תירס יכולה להיות רק תוספת שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 21 גרם של שומן, וסך הכל 362 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם פפריקה, ביצים, פלפל סדוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 23 דקות. נסו נקניק אנדויל ומילוי לחם תירס, תירס מת ' י Pakoda-תירס חילבה משאיר Fritters-תירס מתוק s, ו עדשים עם נקניק אנדויל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לטאטא יחד את הקמח, אבקת אפייה, קאיין, פפריקה, מלח, פלפל וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיף את הנקניק, תירס, ביצים, חלב ותימין. מערבבים את החמאה המומסת ומשלבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
חמאהחמאה
טימיןטימין
תירסתירס
ביצהביצה
חלבחלב
3
במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את שמן קנולה באופן שווה מעיל המחבת. מצקת 2 עד 3 אונקיות של הבלילה לתוך המחבת וצורה לתוך פנקייק מיני. חזור למלא את המחבת. מבשלים 2 דקות לפני היפוך ובישול בצד השני. חזור עם הבלילה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מצקתמצקת
4
מעבירים למגש הגשה ומגישים.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקניק אנדויל קצוץ דקנקניק אנדויל קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1צביטהקמצוץ קאייןקמצוץ קאיין3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס קפואים, מופשריםגרעיני תירס קפואים, מופשרים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1צביטהצביטה פלפל שחור סדוקצביטה פלפל שחור סדוק11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת