קושימומחה
מוכן ב17 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

סגנון אסיאתי צלעות מדינה

סגנון אסיאתי צלעות מדינה
צלעות בסגנון אסיה המדינה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 1889 קלוריות, 178 גרם חלבון ו 120 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לך סוכר חום קל, זנגביל, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 17 שעות ו-10 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סגנון אסיאתי צלעות מדינה, סיר חרס: צלעות כפרי בסגנון אסיאתי עם רוטב שום שעועית שחורה, ו צלעות בסגנון כפרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את הסוכר החום, רוטב סויה, שמן שומשום, שמן זית, חומץ אורז, מיץ ליים, שום, זנגביל, ו Sriracha בcrock של סיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לייםמיץ ליים
שמן שומשוםשמן שומשום
שמן זיתשמן זית
רוטב סויהרוטב סויה
SrirachaSriracha
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מוסיפים את הצלעות, מכסים ומקררים. אפשר לצלעות להשרות במקרר במשך 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
3
לפני הבישול, לנקז מרינדה ולהשליך. מבשלים נמוך במשך 9 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
4
לנקז בשר מבושל וגרוס, באמצעות 2 מזלגות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.