קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

סגנון צרפתי פטה (קל מיקרוגל לתקן)

סגנון צרפתי פטה (קל מיקרוגל לתקן)
פאטה בסגנון צרפתי (תיקון מיקרוגל קל) עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 362 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותביאו נקניקיות טחון, עלי דפנה, יין שרי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. זה עובד טוב כמו מתאבן. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: מיקרוגל בסאן לאדו-מיקרוגל הודי מתוק S-קל דיוואלי ממתקים, המדינה הצרפתית Pâté, ו פטה כבד עוף קצוץ צרפתי.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. ה-Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
תערובת של 60% Semillon ו 40% סוביניון בלאן.צבע קש-צהוב ברור כשמש. האף הוא חזק ארומטי, עם ניחוחות אקזוטיים דומיננטיים (הדר, ליצ ' י) של סוביניון בלאן. התקפה גופנית מלאה על החיך, פיתוח טעם רענן ותוסס עם ניחוחות עזים של אשכוליות וליים על הגימור. תוסס ומלא טעם.