קושיקל
מוכן ב9 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

סוכות האביב

סוכות האביב
Succotash האביב עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מנה אחת מכילה 302 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך בצל אביב, מנטה, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-31 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה מושלם עבור אביב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 9 דקות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון דרומי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מדהים spoonacular של 90%. נסו Succotash האביב, מדליונים חזיר עם Succotash האביב, ו צלעות כבש מטוגנות עם ירקות האביב וגרמולטה האביב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS