קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

סוכריות קרמל ליקוריץ

סוכריות קרמל ליקוריץ
אם יש לך בערך 25 דקות לבלות במטבח, סוכריות קרמל ליקוריץ עשויות להיות מדהימות ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 111 קלוריות. מתכון זה משמש 48. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 362 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו תמצית אניס, חמאה, להדביק צבעי מאכל, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. עם כפית ציון 8%, המנה הזאת היא בלתי ניתנת לשיפור. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סוכריות קרמל, סוכריות קרמל, ו סוכריות עוגיות קרמל.

הוראות

1
קו 8 אינץ'. מחבת מרובעת עם נייר כסף. משמנים את נייר הכסף עם 1-1 / 2 כפיות חמאה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בתנור הולנדי כבד, שלבו את הסוכר, 1-1 / 2 כוסות שמנת וסירופ תירס. מביאים לרתיחה על אש בינונית; תוך ערבוב מתמיד. מבשלים ומערבבים עד שמדחום ממתקים קורא 234 סום (שלב כדור רך). מוסיפים בהדרגה את השמנת שנותרה; חוזרים לרתיחה, תוך ערבוב מתמיד, עד שמדחום ממתקים קורא 248 שפל (שלב כדור יציב).
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מסירים מהאש; מערבבים פנימה תמצית וצבע מאכל.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
קפה מבושל חזק וחםקפה מבושל חזק וחם
4
יוצקים לתוך מחבת מוכנה (לא לגרד מחבת). מצננים לחלוטין לפני החיתוך. יש לאחסן בכלי אטום במקרר.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן דמה קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.