קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

סולת טרי ופסטה ביצים

סולת טרי ופסטה ביצים
פסטה סמולינאנית טרייה וביצית עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 343 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. אם יש לך ביצים, קמח, קמח סולת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגת לימון וסולת חמאה עם תותים טריים, פסטה האוס פסטה קון ברוקולי - זהו רוטב מבוסס אלפרדו המשלב פסטה, פטריות טריות וברוקולי טרי, ו פסטה טרייה.

הוראות

1
לנפות ביסודיות קמח כל המטרה, קמח סולת, קמצוץ של מלח. על משטח נקי, לעשות הר מתערובת קמח ואז לעשות באר עמוקה במרכז. לשבור את הביצים לתוך הבאר ולהוסיף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
קמח סולתקמח סולת
שמן זיתשמן זית
ביצהביצה
מלחמלח
2
לטאטא ביצים בעדינות רבה עם מזלג, בהדרגה לשלב קמח מן הצדדים של הבאר. כאשר התערובת הופכת עבה מדי לערבב עם מזלג, להתחיל ללוש עם הידיים.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
ללוש בצק במשך 8 עד 12 דקות, עד שהוא חלק וגמיש. בצק אבק ומשטח עבודה עם סולת לפי הצורך כדי לשמור על הבצק מלהיות דביק. לעטוף בצק בחוזקה פלסטיק ולאפשר לו לנוח בטמפרטורת החדר במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סולתסולת
בצקבצק
עוטףעוטף
4
מרדדים בצק עם מכונת פסטה או מערוך לעובי הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
פסטהפסטה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מכונת פסטהמכונת פסטה
מערוךמערוך
5
חותכים לתוך הסגנון האהוב עליך של אטריות או דברים עם המילוי האהוב עליך לעשות רביולי. מביאים מים לרתיחה בסיר גדול, ולאחר מכן מוסיפים 4 כפיות מלח. לבשל פסטה עד רך אבל לא רגשני, 1 עד 8 דקות בהתאם עובי.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
לנקז מיד לזרוק עם הרוטב האהוב עליך.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב