קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות32
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

סונדי קרמל פאדג'

סונדי קרמל פאדג'
סונדי קרמל פאדג' לוקח בערך 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. תמורת 47 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-32 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בסביבות 4 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 298 קלוריות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. רק כמה אנשים אהבו מאוד את הקינוח הזה. אם יש לכם חמאה, גלידת וניל, שוקולד צ'יפס מתוק למחצה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 14%. הציון הזה לא כל כך גדול. נסו את סנדיי הפאדג', הפאדג'ים החמים והסנדז הפודג' (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בסיר את שבעת המרכיבים הראשונים לפי הסדר. מבשלים, תוך כדי ערבוב מתמיד, על אש בינונית עד שהקרמלים נמסים והתערובת חלקה (לא להרתיח). מנמיכים את החום לנמוך. במיקסר ידני חשמלי במהירות בינונית מקציפים וניל; להמשיך להכות במשך 5 דקות. מקציפים על גבוה במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות דגני שוגר סמאקס8 כוסות דגני שוגר סמאקס
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש ומצננים 30 דקות (הרוטב יסמיך כשהוא מתקרר).
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מגישים על גלידה; מפזרים אגוזים אם רוצים. שומרים במקרר. מחממים מחדש בחלק העליון של סיר כפול על מים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון הם הבחירות המובילות שלי לסאנדיי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Juve & Camps Reserva de la Familia ל-40 שנה Cuvee Cava. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-18 דולר.
Juve & Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava
Juve & Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava
בצבע זהב בהיר, לקאווה זו ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, באגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. הקאווה הברוטה הטבעית הזו היא רב-תכליתית ביותר מכיוון שלא הוסיפו מינון, כך שהחומציות והבועות מנקות את החך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, מוסר ים במרינדה במיסו, טונה בציפוי שומשום, צ'יקן טיקה מסאלה וג'מון איבריקו.