קושירגיל
מוכן ב33 דק.
מנות3
ציון בריאות21
מגזין

סופלה השוקולד של רומנוף

סופלה השוקולד של רומנוף
סופלה השוקולד של רומנוף עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 667 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. זה מושלם עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו מלח, חלמונים, שוקולד ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלמונים ביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,משמש מתפורר כקינוח. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. עם כפית ציון 63% המנה הזאת טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סופלה השוקולד של רומנוף, עוגות סופלה שוקולד מריר עם אספרסו-רוטב שוקולד, ו עוגות סופלה שוקולד לבן עם רוטב פטל-שוקולד.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. ה-Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
תערובת של 60% Semillon ו 40% סוביניון בלאן.צבע קש-צהוב ברור כשמש. האף הוא חזק ארומטי, עם ניחוחות אקזוטיים דומיננטיים (הדר, ליצ ' י) של סוביניון בלאן. התקפה גופנית מלאה על החיך, פיתוח טעם רענן ותוסס עם ניחוחות עזים של אשכוליות וליים על הגימור. תוסס ומלא טעם.