קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות4
דיאטותפסקאטרית
מגזין

סופלה סלמון מעושן עם סלט זנגביל

סופלה סלמון מעושן עם סלט זנגביל
והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 288 קלוריות. גשו לסופר וקנו גרידת לימון, גבינת שמנת, מסקלון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. עם כפית ציון של 31% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: טארט סופלה סלמון מעושן, סופלה סלמון מעושן, ו סופלה גזר זנגביל.

הוראות

1
מחממים את התנור ל-37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חמאה שש 1-כוס ramekins. בסיר בינוני, להרתיח את היין מעל חום גבוה עד מופחת 2 כפות, 6 דקות; להעביר לקערה. ממיסים את החמאה בסיר ומערבבים בקמח.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
3
מוסיפים את החלב ומביאים לרתיחה, מקציפים כל הזמן. מבשלים על אש נמוכה, מקציפים לעתים קרובות, במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מעבירים לקערה גדולה ומכים בחלמונים ובגבינת שמנת. מקפלים את הסלמון ויין מופחת. מתבלים במלח, פלפל וקיין; כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חלמון ביצהחלמון ביצה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
מלחמלח
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
בקערה גדולה, להכות את החלבונים ביצה עם הקרם של טרטר עד פסגות המשרד טופס. מקפלים שליש מהלבנים לתערובת הסלמון, ואז לקפל בשאר. כף לתוך ramekins מוכן.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
קערהקערה
6
אופים את הסופלים במרכז התנור במשך 20 דקות, או עד שנפיחות ושחמה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בואו להתקרר מעט; הסופלים ישקעו.
8
בינתיים, בבלנדר, לשלב את שמן הזית, מיץ לימון, שאלוט, דבש, זנגביל, חזה תפוז ושמן שומשום; להתמזג עד חלקה. מתבלים במלח ופלפל. לזרוק עם כמה mesclun, עגבניות ותפוחי אדמה. בזהירות לבטל את הסופלים ומגישים עם הסלט.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן שומשוםשמן שומשום
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
MesclunMesclun
שאלותשאלות
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כתוםכתום
דבשדבש
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל קאייןפלפל קאיין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך1צביטהגדול של קרם טרטרגדול של קרם טרטר4largesחלב מרוכז ממותק (עדיף מותג נשר)חלב מרוכז ממותק (עדיף מותג נשר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי מגורד דקג'ינג'ר טרי מגורד דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק1קטןמסקלן, עגבניות שרי צהובות ותפוחי אדמה אדומים מבושלים, להגשהמסקלן, עגבניות שרי צהובות ותפוחי אדמה אדומים מבושלים, להגשה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה11 קילו קישואים,גרידה כתומה דקגרידה כתומה דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפינו גריספינו גריס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון מעושן חם או סלמון טרי שלוק, נפנףסלמון מעושן חם או סלמון טרי שלוק, נפנף6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום אסייתישמן שומשום אסייתי1קטןשאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.