קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

סופלה עוף וצ'דר

סופלה עוף וצ'דר
גשו לסופר וקנו חלב, אגוז מוסקט טחון, חלמונים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלבונים ביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג בננה כקינוח. וזה מרהיב. נסו סופלה עוף וצ'דר, סופלה צ'דר, ו ברי וסופלה צ'דר. (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: צלחת סופלה 2 ליטר (8 כוסות)
2
סדר מתלה תנור במרכז התנור. מחממים את התנור ל 400 מעלות F. חמאה בתחתית וצדדים של צלחת סופלה 2 ליטר. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בסיר בינוני, חום 1/2 מקל חמאה מעל חום בינוני-נמוך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיף את הקמח ומבשל, ערבוב כל הזמן, במשך 2 דקות. לאט לאט לטאטא את החלב עד התערובת חלקה וקרם. להביא את התערובת לרתיחה ולבשל, ערבוב כל הזמן, עד התערובת מצפה את הגב של כף, על 8 עד 10 דקות. מערבבים את אגוז מוסקט ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מוציאים את המחבת מהחום ומוסיפים את הגבינות, התרד, העוף, חלמוני הביצים וקוביות הלחם. מערבבים עד בשילוב (תערובת תהיה עבה).
מרכיבים שתצטרך
קוביות לחםקוביות לחם
חלמון ביצהחלמון ביצה
עוף שלםעוף שלם
תרדתרד
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
בקערה גדולה, באמצעות מערבל חשמלי, להכות את החלבונים ביצה במהירות גבוהה עד שהם מחזיקים פסגות נוקשות, על 2 דקות. מערבבים 1/4 של החלבונים ביצה לתוך תערובת העוף. באמצעות מרית, לקפל את החלבונים הנותרים. כפית את הבלילה לתוך המנה המוכנה ואופים עד הסופלה הוא נפוח והחלק העליון הוא מוצק וזהוב, על 55 עד 60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
תנורתנור
מריתמרית
קערהקערה
7
מוציאים מהתנור ומגישים מיד.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק