קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 46 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

"סטייק ארזים מושרה דרום אמריקאי"

סטייק ארזים מרובד דרום אמריקאי הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 280 קלוריות. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו-46 דקות. אם יש לכם סטייק בקר, לוח ארז לא מטופל, פלפל מקף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכונים דומים: סטייק ארז-פלנק דרום-מערבי, סטייק פלנק דרום אמריקאי, ו ג'אז מגניב וחם כדי טרוט דרום אמריקאי Chimichurri סטייק!.

הוראות

1
לטבול קרש במים, הצבת משקל על גבי קרש כדי לשמור אותו שקוע. להשרות לפחות 4 שעות או לילה. בינתיים, מערבבים רוטב, בצל, פטרוזיליה, כוסברה, שום ופלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
2
הסר 1/2 כוס של תערובת ההלבשה; להפריש לשימוש מאוחר יותר.
3
יוצקים נותר תערובת ההלבשה לתוך שקית פלסטיק resealable גדול; להוסיף סטייק. שקית חותם; להתהפך כמה פעמים כדי מעיל אחיד סטייק עם תערובת ההלבשה. מקררים לפחות 2 שעות כדי להשרות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
מחממים גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר סטייק מן המרינדה; להשליך את התיק ואת המרינדה. סטייק גריל 3 דקות. בכל צד; להסיר מן הגריל.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
הסר קרש מן המים; מברשת בראש עם שמן. למעלה עם סטייק.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
7
מניחים על באח של גריל; מכסים עם מכסה. להפחית גריל לחום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
גריל 15 עד 20 דקות. או עד doneness בינוני (160F).
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
הסר סטייק מן הגריל; להשליך קרש. לכסות סטייק רופף עם נייר; בואו לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
10
חותכים סטייק לפרוסות דקות. תערובת רוטב שמורה כפית על סטייק.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.