קושירגיל
מוכן ב29 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

סטייק בלסמיקו עם פטריות

סטייק בלסמיקו עם פטריות
סטייק בלסמיקו עם פטריות הוא איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה עיקרית זו כוללת 405 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 29 דקות. אם יש לכם חומץ בלסמי, שמן זית, פלפל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 63%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: סטייק בלסמיקו עם פטריות, ברוקולי בלסמיקו, ו ריזוטו אל בלסמיקו.

הוראות

1
לשפשף סטייקים עם 1 כפית. מלח 1/2 כפית. פלפל. מבשלים סטייקים בשמן חם במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה 4 עד 5 דקות מכל צד או במידה הרצויה של אלילות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים סטייקים לפלטת הגשה, ושומרים על חום.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
מוסיפים שום למחבת; מטגנים 30 שניות תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים פטריות הנותרים 1/4 כפית. מלח 1/4 כפית. פלפל למחבת; מטגנים 3 דקות. מערבבים חומץ; מבשלים, תוך ערבוב תדיר, 3 עד 5 דקות או עד שהפטריות רכות. כפית תערובת פטריות על סטייקים, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חומץחומץ
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
בלסמיקו חזיר עם פטריות: תחליף 2 ליברות. פילה חזיר, חתוך בפרוסות בעובי 1/2 אינץ', לסטייקים. המשך עם המתכון לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
פטריותפטריות
סטייק.סטייק.

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אתה יכול לנסות פראי & ויילדר מרלו אקסהיביציוניסט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
פרא & וונערר את חשפן מרלו
פרא & וונערר את חשפן מרלו
האקסהיביציוניסט מלא בשזיף עשיר ופירות דמסון על האף. אלון המשמש אינו פולשני בחיך הנשלט על ידי טעמי פירות יער אדומים עשירים תוך הצגת ניואנסים אדמתיים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.