קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

סטייק ג'מייקני מתובל

סטייק ג'מייקני מתובל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק פלנק מתובל ג'מייקני. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 377 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. לך לחנות ותביא מיץ ליים, שורש ג'ינג'ר, סטייק צלע ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה מושלם עבור יום ולנטין. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סטייק טנדורי מתובל, פאי דלעת ג'מייקני מתובל, ו פאי דלעת מתובל ג'מייקני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו אספסוף. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.