קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

סטייק חנוק פטריות

סטייק חנוק פטריות
פטריות חנוקה סטייק דורש בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 233 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. אם יש לכם חמאה, שמן צמחי, סטייק סינטה עליון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. יום ולנטין יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 41%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: חנוקה סטייק, חנוק פלפל סטייק, ו חנוקה עגול סטייק.

הוראות

1
מתבלים סטייק, אם רוצים, במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
2
מחממים שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית - גבוהה ומבשלים סטייק, הופכים פעם אחת, עד לאלילות הרצויה.*
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוציאים סטייק ופורסים דק.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
4
באותו מחבת לבשל תערובת פטריות מתכון מוכנה, תוך ערבוב מדי פעם, 6 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פטריות מעורבותפטריות מעורבות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מפזרים קמח וממשיכים לבשל, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהקמח והפטריות מתחילים להשחים. מתבלים במלח נוסף ופלפל שחור. מערבבים חומץ וחמאה ומבשלים, תוך ערבוב תדיר, 2 דקות או עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
חומץחומץ
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
מגישים תערובת פטריות מעל סטייק.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
סטייק.סטייק.

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרלו של הבמאי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
מרלו של הבמאי
מרלו של הבמאי
מרלו של הבמאי שלנו לשנת 2014 מציע שפע וחך עגול ומלא. ניחוחו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסי עם הכניסה, היין מתרחב ונעשה קטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינים של שעועית אספרסו וניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בסיומו. זוגות יפה עם דד, צלעות חזיר בגריל לינגוויני עם פסטו.