קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

סטייק חצאית בגריל וסלט Mesclun עם רוטב מיסו

סטייק חצאית בגריל וסלט Mesclun עם רוטב מיסו
סטייק חצאית בגריל וסלט Mesclun עם רוטב מיסו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 252 קלוריות. גשו לסופר וקנו סטייק חצאית, בצלים ירוקים, עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סטייק חצאית בגריל עם מיסו אדום, סטייק חצאית בגריל וסלט ארוגולה עם רוקפור ורוטב קטלינה, ו סלט סטייק חצאית עם רוטב כוסברה-ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין רוטב, לשלב הראשון 6 מרכיבים בקערה, ערבוב היטב עם מקצף עד חלקה. תניח בצד.
2
כדי להכין סטייק, לשלב בצל, 2 כפות רוטב סויה, 2 כפיות חומץ, סוכר, ושום טחון בשקית פלסטיק zip העליון גדול.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף סטייק לשקית; חותם. להשרות במקרר 1 שעה, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
4
הכן גריל.
5
הסר סטייק מהתיק.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים סטייק על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול; מבשלים 5 דקות בכל צד או עד לרמה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
7
בואו לעמוד 5 דקות.
8
חותכים סטייק באלכסון על פני תבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים סטייק בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
10
טפטוף עם חצי רוטב; לזרוק היטב.
11
מניחים ירקות סלט בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
12
טפטוף עם נשאר ההלבשה; לזרוק היטב.
13
מניחים על תערובת סלט כוס 1 על כל אחד 4 צלחות. למעלה כל מנה עם 3 אונקיות סטייק, 4 עגבניות טריזים, ורבע אחד של פרוסות מלפפון.
מרכיבים שתצטרך
14
מפזרים כל מנה עם 1/2 זרעי שומשום כפית.
מרכיבים שתצטרך
15
הערה יין: כאשר שכבות טעמים חזקים כמו סויה מתובל עשן בגריל של סטייק חצאית בגריל סלט Mesclun עם רוטב מיסו, היין צריך להיות מורכבות דומה. סירה גמישה, כמו גלוריה פרר סירה 2002 ($19), מהדהדת עם צלחת זו: יש לה מספיק טאנין כדי לעמוד על הסטייק, ואת הבלאקברי בשל טעמים מעושנים מוגברים על ידי אלמנטים מלוחים. -- ג ' פרי לינדנמות
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
כרם גולדשמידט אלכסנדר עמק צ ' לסי מרלו
פטל אדום יפה, דובדבן שחור וניחוחות תבלינים. מלא ועגול עם שזיף, דומדמניות אדומות, אוכמניות, וטעמים עלה דפנה. הטאנינים הרכים נותנים ליין הזה חלקות קטיפתית וגימור השוקולד פשוט נמשך ונמשך.