קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סטייק טונה עם צ'רמולה

סטייק טונה עם צ'רמולה
סטייק טונה עם צ'רמולה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 376 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 27 דקות. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו פפריקה, שמן זית, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. סטייק טונה, סטייק טונה הדרים, ו סטייק טונה צרוב Ahi דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.