קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

סטייק טריאקי מגולגל

סטייק טריאקי מגולגל
סטייק טריאקי מגולגל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 224 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו רצועות פלפל, אפונה שלג, רוטב טריאקי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל יפני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. נסו סטייק צרפתי מגולגל, מתכון סטייק צלע מגולגל, ו סטייק מגולגל ממולא (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-375-אף.
2
מערבבים הראשון 3 מרכיבים עד מעורבב.
3
סטייק פתוח על משטח העבודה; לחץ כדי לשטח.
מרכיבים שתצטרך
4
מורחים עם רוטב 1/4 כוס. למעלה עם ירקות, עם חתיכות במקביל קצוות קצרים של סטייק.
מרכיבים שתצטרך
5
להפשיל, החל בקצה אחד קצר; מאובטח עם קיסמים מעץ.
מרכיבים שתצטרך
6
מקום, בצד התפר למטה, במחבת רדודה משומנת; העליון עם רוטב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים 40 עד 45 דקות. או עד שנעשה, צוף מדי פעם עם טפטוף מחבת.
8
בואו לעמוד 5 דקות.
9
הסר קיסמים לפני חיתוך הבשר.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.