קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

סטייק מושלם עם סלט צנון

סטייק מושלם עם סלט צנון
זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם חסה חמאה, מלפפון, צנוניותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו סטייק Tostadas עם סלט צנון, סלט Musangchae, Daikon (צנון לבן), כמו קימק צנון קוריאני, ו סטייק עם סלסה צנון (מתכונים דומים).

הוראות

1
תייבש את הסטייקים עם מגבות נייר. העונה עם 2 כפיות של מלח 3 כפיות של פלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים את שמן הזית במחבת ברזל יצוק גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הסטייקים ומבשלים את העדינות הרצויה, 5 עד 6 דקות לכל צד עבור מדיום-רייר.
מרכיבים שתצטרך
4
תן מנוחה במשך 10 דקות. בקערה קטנה, מקציפים יחד את החומץ, שמן זית כתית, ואת שאר המלח והפלפל. בקערה גדולה, לשלב את הצנון, מלפפון, וחסה עם ויניגרט. פורסים את הסטייק ומגישים עם הסלט.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות רוברט מונדבי נאפה מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.