קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות35
ציון בריאות4
מגזין

סטייק מלוח ומחבת אורז

סטייק מלוח ומחבת אורז
סטייק מלוח Achiote ומחבת אורז נטול גלוטן, ומספק כ 35 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 91 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Kraftrecipes.com יש 1 אוהדים. זה מושלם עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. אם יש לך קרם knudsen, חזיר אוסקר מאייר, עגבניות משומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. וזה לא כל כך מרהיב. נסו סטייק מלוח ומחבת אורז, מחבת שרימפס Achiote, ו סטייק הצלע Achiote עם תפוח וסלט ג'יקמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
רוטב חום במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף בשר; לבשל 2 דקות. או עד שחום.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
3
הסר בשר ממחבת; להפריש. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים אורז וחזיר למחבת. לבשל 2 דקות., ערבוב מדי פעם. מערבבים במים ותערובת תיבול. מביאים לרתיחה; לכסות. להפחית את החום נמוך; לבשל 15 דקות. או עד שהאורז יהיה עדין.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
מיםמים
אורזאורז
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים בשר, אפונה יונה ועגבניות; לכסות. לבשל 5 עד 10 דקות. או עד מחומם דרך. למעלה עם שמנת חמוצה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
אפונה יונהאפונה יונה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עגבנייהעגבנייה
בשרבשר

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.