קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

סטייק ממולא

סטייק ממולא
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק דקה ממולאים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 724 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 56 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם בצל, שום, גזר matchstick, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן בישול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה אוכמניות גלם עם ציפוי פירור כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: ארוחת הכנה מראש 3 דקות סטייק Hoagies עם רוטב סטייק תוצרת בית, סטייק דקה של אבא עם בצל זהב, ו 10 דקות ארוחת סטייק & אטריות.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה