קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

סטייק עוף מטוגן אפוי עם רוטב פטריות

סטייק עוף מטוגן אפוי עם רוטב פטריות
סטייק עוף מטוגן אפוי עם רוטב פטריות דורש בערך 1 שעה ו -35 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 27 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 407 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה עבור יום ולנטין. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם פלפל, פטריות, סטייקים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. נסו סטייק מטוגן כפרי עם רוטב פטריות, סטייק מטוגן כפרי עם רוטב פטריות, ו עוף מטוגן סטייק ורוטב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.