קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

סטייק צלע בגריל

סטייק צלע בגריל
סטייק צלע בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. צופה הדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמאפ ושלם 30 כולל 271 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. ראש לחנות ולקחת פלפל, שמן קנולן, בזיליקום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בקליפת הלימון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת סירופ לימון עם פירות יער ושמנת לימון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 39%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו סטייק צלע בגריל עם מוג'ו נענע-כוסברה וגזר בגריל ופטרניפס, סטייק צלע בגריל, ו סטייק צלע בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית ניילון כבדה גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מוסיפים סטייק ופונים למעיל. חותם; מכניסים למקרר למשך 4-24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
3
מסננים וזורקים את המרינדה. סטייק גריל, מכוסה, על אש בינונית במשך 8-10 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לאלילות הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145; בינוני, 160;; כל הכבוד, 170 גרם). פורסים סטייק באלכסון.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. ניקל & ניקל האריס כרם מרלו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
ניקל & ניקל האריס כרם מרלו
ניקל & ניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בוהקים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול משתלבים יחד כדי להרעיל את האף כשמרלו כרם האריס 2016 מרחף מהכוס. על החיך, כניסה עסיסית ופירותית נתמכת על ידי טאנינים לעיסים וחומציות מאזנת, ויוצרת שכבות שופעות המצפות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.