קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

סטייק צלע במרינדה

סטייק צלע במרינדה
סטייק צלע במרינדה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 434 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. גשו לסופר וקנו סוכר חום בתקיפות, שמן שומשום, רוטב סויה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: סטייק צלע במרינדה, סטייק צלע במרינדה, ו סטייק צלע במרינדה.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו ניקל וניקל האריס ויניארד עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.