קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

סטייק צרוב מחבת עם רוטב עגבניות ובצל חמוץ מתוק

סטייק צרוב מחבת עם רוטב עגבניות ובצל חמוץ מתוק
מחבת צרוב סטייק עם רוטב עגבניות חמוץ מתוק ובצל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 575 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך בצל, שום, מלח ופלפל לתבל סטייקים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן בישול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה אוכמניות גלם עם ציפוי פירור כקינוח. מתכונים דומים: סטייק טונה צרוב במחבת עם רוטב תרד עגבניות, סטייק צרוב עם בצל מקורמל ורוטב גבינה כחולה, ו טונה צרובה ברוטב חמוץ מתוק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו עמק אלכסנדר Matanzas. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.