קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות37
מגזין

סטייק קובייה טעים

סטייק קובייה טעים
צריך מנה עיקרית ללא חלב? סטייק קובייה טעים יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה סביב 36 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 418 קלוריות. זה מושלם עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. . גשו לסופר וקנו סטייק קוביית בקר, רוטב עגבניות, עגבניות שימורים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו סטייקים קוביית שום, סטייק קובייה מרוקאי, ו סטייקים קובייה-בישול איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה לנטישה, מניחים את סטייק הקובייה, קמח, מלח ופלפל. לאטום, וללחוץ למעיל.
מרכיבים שתצטרך
סטייק קובייהסטייק קובייה
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל חום בינוני, ומשחימים את סטייק הקוביה. להפחית את החום נמוך, ומערבבים את העגבניות, רוטב עגבניות, בצל, תיבול איטלקי. כיסוי, ומבשלים לפחות 1 שעה, ערבוב פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
סטייק קובייהסטייק קובייה
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים את הקישואים במחבת, ואת המעיל עם רוטב עגבניות. המשך מבשלים חשפו 10 דקות, או עד זוקיני הוא מכרז.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
קישואיםקישואים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.