קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות32
מגזין

סטייקים בסגנון יווני

סטייקים בסגנון יווני
המתכון בסגנון יווני סטייקים ריבה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך סביב 25 דקות. מתכון זה משמש 2. מנה אחת מכילה 598 קלוריות, 49 גרם חלבון, ו 43 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור יום ולנטין. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם מיץ לימון, מלח, סטייקי צלעות בקר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וקטוגני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 68%. מתכונים דומים: סטייקים של פיאסטה ריביי, סטייקים צלויים בגריל, ו סטייקי ריבייה מפולפלים.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים; לשפשף על שני הצדדים של סטייקים. במחבת גדולה, מבשלים סטייקים בשמן במשך 7-9 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה (למדיום-נדיר מדחום צריך לקרוא 145 ניתנים לניתוק; בינוני, 160 ניתנים לניתוק; כל הכבוד, 170 ניתנים לניתוק).
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מפזרים מיץ לימון, גבינה וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק ריביי. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אתה יכול לנסות הרטפורד קורט רוסית נהר פינו נואר (חצי בקבוק). סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
ניחוחות של דובדבן שחור, פלפל אנגלי, דומדמניות שחורות וטיט מלווים בטעמים של פטל בר, פירות יער כהים ומינרליות סלע כתוש. הכניסה הצפופה מלווה בתחושת פה מתוקה ועסיסית, הנתמכת על ידי חומציות, טאנינים משיי וגימור ארצי עדין.